Milkshake Festival | 22nd of July 2012 | Westerpark Amsterdam

In DJ Fanclub uitgaanstip

WHAT’S YOUR FLAVOUR?

Vijf stages met elk een eigen karakter vormen het platform voor Milkshake festival: AIR, Paradiso, Erwin Olaf en Now&Wow. Eén ding hebben de verschillende podia met elkaar gemeen: een gevoel van hoffelijkheid, vrijheid en tolerantie.

Zondag 22 juli vindt het gloednieuwe dance-festival plaats in het Westerpark in Amsterdam. Hieronder de line up en kort promo-filmpje!

Tickets zijn 32,50 en te koop via MilkshakeFestival.nl

AIR & Paradiso in één

AIR en Paradiso hebben beide een heel eigen karakter en toch bundelen de twee grootste clubs van Amsterdam hun krachten door een selectie van hun innovatieve en succesvolle open-minded concepten op één terrein te plaatsen.

Milkshake is niet zomaar een festival. Natuurlijk staat vertier voorop, maar  Milkshake heeft wel een duidelijke boodschap. Milkshake gaat over hoffelijkheid, vrijheid en tolerantie, maar ook over liefde en denken zonder hokjes. Alle betrokkenen, zoals Erwin Olaf en Lolita Klup by Now&Wow, werken vanuit deze gedachtegang. Iedereen is heel anders, maar tegelijkertijd ook een eenheid. Dit is de meerwaarde van de organisatie en direct de kracht van het festival.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MxoicVMJ49s[/youtube]

Start typing and press Enter to search