PERFECT PITCH (Eurosonic-Noorderslag)

PERFECT PITCH
Dutch Spoken
Saturday 15 January De Oosterpoort, C4 15:30-16:30

Je clubevent pitchen voor een jury zonder geld en een presentator die niet eens lijkt op Jort Kelder? De jury bestaat uit Maz Weston (programmeur), Cas Boland (marketing) en Rinke Wils (productie). Zij beoordelen een aantal pitches van mensen die vijf minuten krijgen om hun idee voor het voetlicht te brengen. De winnaar maakt kans een nacht te organiseren in Paradiso. Eventuele opbouw- en voorbereidingstijd gaat van de vijf minuten af. Dit levert de meest originele en memorabele presentaties op. De jury is helaas onomkoopbaar…

Voorzitter: Maz Weston (Paradiso, NL)
Maz Weston is een van de programmeurs van Paradiso in Amsterdam. Haar werk bestaat voornamelijk uit het organiseren van clubavonden zoals Earth, Voltt en Multisexi en evenementen zoals de jaarlijkse Aids Fonds benefietfeest Lovedance, de Gouden Kabouter Awards en multi-disciplinaire programma’s zoals Rocket Cinema waarin bands en DJs worden uitgedaagd om soundtracks te maken voor klassieke films.

Cas Boland (Tivoli, NL)
Cas Boland werkt als marketing manager bij Tivoli in Utrecht.

Rinke Wils (Triomf, NL)
Rinke Wils is creatief directeur van Triomf producties. De organisatie achter 90’s NOW, Dum Dum en Zer00’s Heroes. Daarnaast verzorgt Triomf producties de art direction van Into The Great Wide open en host het podia/area’s op diverse grote festivals in Nederland. Wils’ taak in het bedrijf is het bewaken en het ontwikkelen van nieuwe concepten.

Follow JackUndercover on Twitter