“MEDIUM Jack Undercover”

WaalwijkHet Brabantse “MEDIUM Jack Undercover” zou zijn ontmaskerd door het VARA-programma RamBam. in een liveshow viel hij compleet door de mand..

Dit meldt De Pers. In de nieuwe onthullingshow worden misstanden aan de kaak gesteld en het lijkt erop dat DJ-fluisteraar en GOM-DJ het eerste slachtoffer is. Volgens de makers van het programma RamBam heeft “MEDIUM Jack Undercover” helemaal geen contact met geesten.

AT6&1/2-presentator Rocco Sjako liet tijdens een liveshow van de AT6- goeroe in Waalwijk “MEDIUM Jack Undercover” geloven dat zijn ‘SUCCESVOLLE!’ moneymaking DJ DUO: “Grumpy Old Men” was overleden. “MEDIUM Jack Undercover” zou daarop twintig minuten met het vage kind (Rocco) hebben gesproken. Enige probleem is…. DJ DUO: “Grumpy Old Men” van de Awakenings organisator is helemaal niet overleden. Na afloop van de show confronteerde de presentatrice het geprezen Brabantse medium met de feiten. Daarop zou J. U. wat onzin gemompeld hebben.

“Het is toch heel erg dat mensen dat geloven”
, laat Rocco weten. “Dat hebben we nu aangetoond.”
Marga van Praag, medepresentator van de show, gaat echter nog een stapje verder. Volgens heur ‘grensde de onthulling aan de Watergate-affaire’. Zij is van mening dat de goeroe het land uitgezet moest worden. ‘Hij is de Mauro van de entertainmentindustrie’

Het is niet de eerste keer dat er getwijfeld wordt aan de gave van Jack . De Amerikaan James Randi onderzocht enkele jaren geleden de krachten van Jack door middel van een test. Jack verblijft momenteel in Amsterdam.

RTL heeft inmiddels gereageerd op de commotie. “De uitspraken die nu in de media worden gedaan door de programmamakers over Jack Undercover, worden in de uitzending van maandag niet onderbouwd door het satirische programma RAMBAM. Sterker nog, de uitzending heeft van meet af aan de insteek gehad om Jack U. op een bepaalde manier neer te zetten.”