DJ Fanclub opent het DJ-asiel in (MEDIO) 2013

In DJ Fanclub nieuws

Nu de asielzoekers steeds meer het nakijken vinden, begint DJ Fanclub het eerste DJ-asiel.
Het zogenaamde DJFC-DJ-asiel.
Wat behelst dit?
Het komt hier op neer:
Wil je van je DJ af? Bind hem niet aan een boom!
Wij, van DJFC, nemen de niet gewenste DJ onder ons hoede.
Ook al is de DJ oud, slecht of over de datum, hij kan via ons nog een nieuw baasje krijgen.
Stinkt ie of heeft ie luizen, doof of kan niet meer mixen? Geen nood!
Wij van het DJ opvangtehuis, zorgen dat de betreffende DJ nog een DJ-waardig onderkomen krijgt.
Zo hebben we in de opvanghokken, 2 Technics 1200 draaitafels voor de oudere gevallen en
voor de jonkies (Waar nog niks mis mee is!) 2 pioneer CD spelers.

De nieuwe instroom van te vroeg onwelkome DJ’s, te jong voor woorden(!) zijn van de USB-sticks.
Met die lichting, hebben we het volgende: We gooien de USB-stick en roepen: “Hup Niels, apport de stick!”
Dat houdt die arme DJ’s (schapen!) scherp.

Maar, alle gekheid op een stickje; het is natuurlijk vreselijk wat er met de beroepsgroep aan het gebeuren is.
Het ene jaar (de ene maand, ene week) ben je nog het lieve DJ-tje van de goegemeente, en vervolgens binden ze je aan de boom.
En daarom zijn wij trots, als DJ Fanclub, mede te mogen delen dat er hoop is voor de loosers in het DJ-geweld.
“Wil je van je DJ af, bind hem of haar niet aan een boom, maar breng hem of haar naar het DJ Fanclub DJ-asiel”
VIA ONS KOMEN ZIJ AAN EEN NIEUW BAASJE!!!