RECENTIE: DJFC Spotlight was zeer aangenaam vertoeven.

WAAR? Paradiso, Amsterdam
WANNEER WAS DAT? 16 januari 2010
WAT? DJ Fanclub Spotlight (dansfeest)

Afgelopen zaterdag, was de eerste DJFC Spotlight, en we willen nu ook weer niet van een complete doorbraak op uitgaansvertier spreken, maar het was gezellig druk (NIET druk, maar wel gezellig!) en er werd flink gedanst. Dit op de klanken van de ingehuurde DJ’s. Ikzelf was de support DJ, en mocht de zaal ‘warm’ draaien voor Wannabe a Star. Jawel, een hele eer. Voorafgaande aan het optreden van Wannabe, werd er een fraaie film vertoond over de carriere en loopbaan van DJ Wannabe a Star. Een video van de hand van Pieter Hoogland en Miriam van ‘t Veer, de mensen achter ‘I love Work’.
( www. I Love Work .nl )

Deze mooie korte filmische impressie was een doorslaand succes en we zien dit soort introductie ook graag tijdens toekomstige evenementen van DJ Fanclub (denk aan de Gouden Kabouter Awards.). Hierna ging onze sexy DJ, er voortvarend ‘tegen aan’. Sexy grooves, tegen het kinky aan. Heel mooi verzorgt door subtiele overgangen en langzaam opvoerende naar een pompende opzwepende set.

Hierna kwamen de DiscTwins in actie. Zij waren door weer en wind en sneeuw, helemaal uit Arnhem komen rijden, maar professionals als zijn zijn, stonden ze keurig op tijd op het grote podium van Paradiso. Ook zij wisten door hun originele muziekkeuze het publiek tot het einde te boeien. Een hele fijne set vol afwisseling, maar welke uiteindelijk toch een mooi geheel vormende. Een stijl die alleen de DiscTwins kunnen neerzetten.

Hulde ook aan het Paradiso-personeel, de mensen van het gelicht en geluid, waren heel fijn bezig en last but not least een hoeraatje voor het barpersoneel. Er werd getapt, dat het een lieve lust was. Proost, jongen en meisjes, jullie waren geweldig.

Tot slotte een complimentje aan de organisatie van dit evenement. De mensen van DJ Fanclub. Ook jullie hebben een staaltje kunde laten zien. Alles leek vlekkeloos te verlopen. Nergens was er een kink in de kabel.

Ik kijk terug op een mooie avond en ik zou zeggen: “VOOR HERHALING VATBAAR!”

Jack Undercover