Bericht aangaande GKA’s “THE MUSICAL”

In Gouden Kabouter Awards 2012

Gouden Kabouter – The Musical – Awards, Paradiso, maandag 19 maart.

De stembus voor de Gouden Kabouter Awards, die op 19 maart in Paradiso uitgereikt worden, is geopend vanaf 1 maart op www.goudenkabouter.nl

Wat zijn de Gouden Kabouter Awards?
Wat in 1995 begon als een grap, met als hoofddoel de humor terug te brengen in de steeds serieuzer wordende uitgaansscène van Amsterdam, is zeventien jaar later dé Nederlandse awardceremonie van het nachtleven: de Gouden Kabouter Awards. De zelfverklaarde ‘Ongelofelijk Onofficiële Oscars van het Nachtleven’ trekt al jaren een indrukwekkende groep fans aan: dj’s, clubeigenaren, producers, muzikanten en festivalorganisatoren die het winnen van een “gouden mannetje” veel serieuzer nemen dan de organisatie ooit had durven dromen. Het jaarlijkse evenement is uitgegroeid tot een hoogtepunt in de agenda’s van veel Nederlandse top-dj’s. Het is niet alleen een prijsuitreiking, de Gouden Kabouter Awards zijn een avondvullend programma vol met optredens en verrassingen.

Gouden Kabouter – The Musical – Awards
Hoewel je vandaag de dag dood wordt gegooid met musicals over werkelijk alle onderwerpen en er een ware concurrentiestrijd gaande is onder de musical producenten, kunnen ze het dit jaar helaas niet voor elkaar krijgen om een musical award-show te organiseren. Joop aan de ene kant en Albert aan de andere en de kleintjes zijn de dupe. Niet getreurd musicalliefhebbers, het GKA-productieteam gaat eendrachtig en voortvarend in grote ijver dit gat in de markt opvullen met de Gouden Kabouter – The Musical – Awards.

Dit jaar zullen voor de eerste keer de ‘DIVA’ Awards; de Dutch Drag Industry Variety Awards uitgereikt worden. Zo zijn er prijzen voor o.a. ‘Rising Star’, ‘Entertainer of the Year’ en ‘Biggest Bitch’. Het beloofd reuze spannend te worden want het zou zomaar eens kunnen uitlopen op een echte ‘Catfight’ op het podium.

“Gouden Kabouter Award “The Musical” poster hangt! (met dank aan Lisa)

Vorige winnaars
Enkele internationaal bekende Gouden Kabouter winnaars uit het verleden zijn onder andere Richie Hawtin (2009, 2010), Armin van Buuren (2008, 2010), Ricardo Villalobos (2005), Audio Bullys (2003), Underworld (2002) en David Guetta (2001). En door de jaren heen, natuurlijk ook onze Nederlandse ‘helden’, zoals, Tiësto, Sander Kleinenberg, Joost van Bellen, Erik de Man, Miss Monica, 100% Isis, Per en vele vele anderen. Clubs als Paradiso, Mazzo, RoXY, AIR, Melkweg, Panama, Sugar Factory etc. mochten eveneens een vrolijke gouden rakker in ontvangst nemen.

Gouden Kabouter The Musical – Awards – maandag 19 maart Paradiso
Presentatie MC Buttslammer, muzikale begeleiding Jack Undercover, visuals Vision Impossible en rode loper interviews Dooske & Pieter.

OPEN 20.00 UUR
VVK->ENTREE 10,- incl. daglidmaatschap (aan de deur, 15 euro)
Voor meer informatie zie: PARADISO