Feestgangers Sensation actief in zorgcentra

In DJ Fanclub nieuws

Feestgangers Sensation actief in zorgcentra

Amsterdam 8 juni 2013 – Vandaag organiseerden Sensation en de stichting 10.000 HOURS een grote vrijwilligersactie in Amsterdam Zuidoost. Circa 75 dance liefhebbers uit heel Nederland waren actief bij diverse zorgcentra. Zo werden er samen met bewoners van verzorgingshuis Eben Haezer plantenbakjes samengesteld. Ook werden er spellen gespeeld en graffiti art gemaakt op verschillende verzorgingstehuizen. Het initiatief 10.000 HOURS heeft als doel om bezoekers van diverse feesten in totaal tienduizend uren aan vrijwilligerswerk te laten doen. De stichting wil de positieve sfeer en de verbondenheid dat tijdens een festival heerst, gebruiken om een bijdrage te leveren aan de omgeving van het feest. De ouderen van het verzorgingshuis Eben Haezer zijn uitgenodigd om samen met een aantal vrijwilligers de show van Sensation te beleven.

Start typing and press Enter to search