DJ Jack Undercover onder contract bij Sensation.

—>>>van onze DJ Fanclub reporter<<<--- Vandaag zijn eindelijk de ellenlange onderhandelingen, tussen ID&T en DJ Fanclub’s DJ Jack Undercover, afgerond.
Dit voor ID&T unieke contract van maar liefst 5 jaar kwam tot stand, door de inzet van Barkers (Undercovers exclusieve bookingskantoor) en het bookingskantoor van ID&T, AA.

DJ Jack Undercover zal 5 jaar lang wereldwijd, alle Sensation-feesten gaan afsluiten, met een…, ja hoe zullen we dat zeggen…, met een typische Jack Undercover – set.
Verwacht het onverwachte, en kijk niet vreemd op van hier en daar een instrumentaal orgelmuziekje. Of zoals Jack het zelf zegt: “Neem nou die ‘VOGELTJESDANS’, die is wereldwijd een hit, dus die moet er sowieso in. En wie kent een Klaus Wunderlich niet? Dat bedoel ik!”

Undercover, TROTS als een PAUW, op zijn nieuwe ‘SENSATION’-motorfiets. (Foto: Pepijn P.)

Na het tekenen van de contracten en de nodige champagne, werd het tijd om te poseren, op de motor, die hij van ID&T kado heeft gekregen, want zo zei de directeur van Sensation, Duncan Stutterheim: “Deze is precies op maat gemaakt voor Jack, en wij weten, dat hij overal op de motor verschijnt, dus is het voor ons ook een mooi stukje reclame en goed voor de naamsbekendheid!”
DJ Fanclub: “Welke naam, bedoel je Duncan?”
Duncan: “Sensation!”

De verzegeling van deze samenwerking,
was een mooi moment voor beide partijen,
en wederom een WIN-WIN-situatie pur sang!