DATUM IS BEKEND!!! Gouden Kabouter Awards, Paradiso, maandag 11 maart. (2013)

In Gouden Kabouter Awards 2012

Gouden Kabouter Awards, Paradiso, maandag 11 maart.

De stembus voor de Gouden Kabouter Awards,

die op 11 maart in Paradiso uitgereikt worden,

is geopend vanaf 18 februari op www.goudenkabouter.nl

Wat zijn de Gouden Kabouter Awards?
Wat in 1995 begon als een grap, met als hoofddoel de humor terug te brengen in de steeds serieuzer wordende uitgaansscène van Amsterdam, is achtien jaar later dé Nederlandse awardceremonie van het nachtleven: de Gouden Kabouter Awards. De zelfverklaarde ‘Ongelofelijk Onofficiële Oscars van het Nachtleven’ trekt al jaren een indrukwekkende groep fans aan: dj’s, clubeigenaren, producers, muzikanten en festivalorganisatoren die het winnen van een “gouden mannetje” veel serieuzer nemen dan de organisatie ooit had durven dromen. Het jaarlijkse evenement is uitgegroeid tot een hoogtepunt in de agenda’s van veel Nederlandse top-dj’s. Het is niet alleen een prijsuitreiking, de Gouden Kabouter Awards zijn een avondvullend programma vol met optredens en verrassingen.

We hebben elk jaar een thema wat mooi aansluit bij dit jaar. Wat het thema dit jaar is houden we nog even geheim. Onze advocaten zijn nog bezig om ‘ALLES DICHT TE TIMMEREN’, zodat we zonder kleerscheuren, door de eventuele rechtzaken kunnen komen. Fingers crossed!
Zou gauw we ‘groen licht’ hebben, maken we het thema bekend, via deze site en de social media.

Ook dit jaar zullen de ‘DIVA’ Awards; de Dutch Drag Industry Variety Awards uitgereikt worden. Zo zijn er prijzen voor o.a. ‘Rising Star’, ‘Entertainer of the Year’ en ‘Biggest Bitch’. Het beloofd reuze spannend te worden want het zou zomaar eens kunnen uitlopen op een echte ‘Catfight’ op het podium.

Vorige winnaars
Enkele internationaal bekende Gouden Kabouter winnaars uit het verleden zijn onder andere Richie Hawtin (2009, 2010), Armin van Buuren (2008, 2010), Ricardo Villalobos (2005), Audio Bullys (2003), Underworld (2002) en David Guetta (2001). En door de jaren heen, natuurlijk ook onze Nederlandse ‘helden’, zoals, Tiësto, Sander Kleinenberg, Joost van Bellen, Erik de Man, Miss Monica, 100% Isis, Per en vele vele anderen. Clubs als Paradiso, Mazzo, RoXY, AIR, Melkweg, Panama, Sugar Factory etc. mochten eveneens een vrolijke gouden rakker in ontvangst nemen.

Gouden Kabouter Awards – maandag 11 maart Paradiso
Presentatie MC Buttslammer, muzikale begeleiding Jack Undercover,
visuals Vision Impossible en rode loper interviews Dooske & Pieter.

Zaal OPEN 20.30 UUR
Aanvang STIPT 21.00 UUR
ENTREE 15,- incl. daglidmaatschap

Voor meer informatie zie: www.paradiso.nl