CLUB-OORLOG!

In Gouden Kabouter Awards 2011

CLUB-OORLOG!

PERSBERICHT:

Er is een ware geluids-golf-oorlog uitgebroken tussen de kanshebbende clubs voor een Gouden Kabouter Award.
De ene club lokt de kiezers met gratis lidmaatschapskaarten, de ander met een tegoed op de consumptiekaart. Weer een ander probeert stemmen te lokken met loze beloftes, terwijl er toch een club de kroon spant door een DJ carierre te beloven.

Hoever kun je gaan om je klanten te bewegen op jouw club te stemmen.
Heel erg ver dus!
Er gaan zelf geruchten dat er een clubeigenaar is die sexuele diensten aanbied voor een stem. Wij mogen in dit verband natuurlijk geen namen noemen, maar ik denk dat de oplettende bezoeker van de GKA’s aanstaande dinsdag, er vanzelf achter zal komen, welke club dit aanbod gedaan heeft.

Nou ja, we wensen alle club’s evenveel succes toe en dat de corruptste maar mag winnen!