ID&T op de schop!

Amsterdam-Dubai 7-6-2005

Sinds wij van DJ Fanclub twee pagina’s mogen verzorgen in het onvolprezen blad ‘RELEASE’ van ID&T, zijn er boze tongen die beweren dat wij, van DJ Fanclub, onze ziel aan de duivel hebben verkocht. Dat wij zowel onze ‘onafhankelijkheid’ kwijt zijn, alsmede de hielenlikkers van ID&T zijn geworden.

Niets is minder waar en ik zal jullie dat bewijzen ook: "ID&T sucks BIG time en Duncan Stutterheim is een LOOSER!" Ziezo, dat is er uit. Zo beter, stelletje azijnzeikers?!
Afijn, genoeg gelul. Wat ik nog wel kan doen is ultra-geheime informatie verzamelen op de ID&T burelen en die snel en stiekem op dit wereldwijde internet verspreiden. Dit doe ik dan op deze (DJ Fanclub.nl) site, omdat die toch niet door die ID&T-ers gelezen wordt.

ID&T bijna failliet?
Nee, dat zou je denken. Die tegenvallende voorverkoop van NJOY is beslist geen kleinigheid, dat moge duidelijk zijn. (Sterkte aan alle betrokkenen!) Maar ook de voorgenomen verkoop van andere divisies van het ID&T conglomeraat geeft te denken. Neem nou... en... of... etc...

Neen Jack, NEEN! Zo ga je niet om met andermans ellende. De waarheid en niets dan de waarheid, dat is het beste. OK, dan! Hou je vast...
KOMT TIE DAN HE:


"Drie keer is scheepsrecht..."

DJ Fanclub koopt ‘RELEASE'!
Het gelul achter onze rug om, dat we overlopers waren, toen we naar het ID&T Magazine overstapten was en is ons al jaren een doorn in het oog. Vandaar de volgende oplossing: DJ Fanclub heeft een bod uitgebracht op het paradepaardje van ID&T, het succesvolle tijdschrift. 'RELEASE’. En dit bod is door Duncan Stutterheim (de uitgever van het blad) geaccepteerd. We wisten, (uit geheime bron; dank je Lisca!) dat als we op het juiste moment het juiste bedrag zouden noemen, hij zeker ‘overstag’ zou gaan.


"Spuiten, spuiten en nog eens spuiten! En baggeren, natuurlijk..."(Moerman)

Jetset Gabber(s)?!
Onze ‘geheime bron’ vertelde ons namelijk dat Duncan zich financieel in de nesten had gewerkt, door voor zijn vrouw een eiland in Dubai te kopen. Dit eiland in de vorm van Nederland (Bron: Parool) zal ze dan gaan omtoveren in een heus Jetset-eiland. ( ZIE OOK ARCHIEF! ) Zeg maar een party-eiland for the ‘rich and famous’.

Gabber Jetset(ters)?!
Duncan zou zich dan enkel en alleen nog met de gabber-party-afdeling van ID&T bemoeien. (vandaar ook zijn nieuwe kapsel. Kapsel? Kale hoofd, bedoel ik. Staat je goed, Duncan!) Maar toen hij zelfs de spaarvarkentjes van de kinderen had kapotgeslagen, bleek er niet genoeg geld om het eiland te kopen. Hij voelde de adem van de oliesjeiks in zijn nek. 8 miljoen euro had ie nodig. En snel!


-Het eilandje NEDERLAND- Binnenkort "Jetset-Party-Eiland" (in het midden!)

De reddende engel!
Gelukkig kwam daar, precies op tijd en als een geschenk uit de hemel, het aanbod van DJ Fanclub om het blad ‘RELEASE’ over te nemen voor het exacte bedrag van 8 miljoen euro. Is dat niet toevallig? Wat kan het leven toch simpel zijn, soms.

Goedkoop = duurkoop...
Waar we geen rekening mee gehouden hadden, is dat we ook die dure Mick Boskamp er bij moesten nemen. Heeft er misschien nog iemand interesse in een ‘zo goed als nieuwe’ hoofdredacteur? Nu met gratis voetenbankje!

Jack Undercover

 

BRON PAROOL van 28 mei 2005:

Elke dag duiken naar een kilo goud
De smaak van Doebai
IVO WEYEL
In Doebai wordt elke dag een kilo goud in zee gegooid. Zomaar. Voor de lol. Er wordt een wolkenkrabber gebouwd die bijna twee keer zo hoog is als de voormalige Twin Towers. Er ligt een palm in zee die van de maan te zien is. Slapen gebeurt tussen bladgouden muren. En Nederland is er (WAS! Red.) te koop voor acht miljoen dollar.

***

Advertentie:

***

DJ FANCLUB's PRIJSVRAAG VAN VORIGE WEEK:


DE VRAAG WAS:
Wie is de DJ achter het succes van de nieuwe single van Albert West?



PRIJS -> KRATJE BIER -> GAAT NAAR->!

ODDY! (Oftewel Sjoert, met een d)

Beste Oddy, gefeliciteerd met je prijs. Geef je adres even door en deze mooie prijs komt snel naar je toe deze zomer!

(POWERED BY BAVARIA)

Over de uitslag kan niet gesoebat worden!


Lees ook het moderne sprookje,
wat u verder kon helpen met de oplossing:
"EEN MODERN SPROOKJE"(klik!)
(We zochten dus een andere naam,
als die in het sprookje.
Was dat ff verwarrend? Mooi!)


Met vriendelijke groet,
namens het DJ Fanclub prijzenfestijn,
Jack *SWEEPSTAKE IS MY MIDDLE NAME* Undercover

***

DJFC-UDC-GKA fotowedstrijd heeft een winnaar!



Nu we toch bezig zijn... ik sprak net met Rob Bout,
(u allen bekend... van UDC... ZIE: ARCHIEF )
en die vertelde me, dat nu ook de winnaar van de fotowedstrijd bekend is.
Welke fotowedstrijd? ZIE: ARCHIEF
EN DE WINNAAR IS... tromgeroffel... M. B. de Vries
(Adimiraal de Ruiterweg te Amsterdam)
Ook namens Rob, gefeliciteerd
meneer of mevrouw de Vries!

Die mooie digitale KODAK camera is voor U! Verder krijgt u ook nog twee Dance Valley-vrijkaartjes met VIP-behandeling, almede een eigen stacaravan, met een goed gevulde ijskast op het Dance Valley terrein! Is dat een mooie prijs, of wat?

O ja, de winnende foto is een foto serie geworden. Op deze serie is te zien hoe DJ Jean probeerd de DJ-set van DJ Sanyi (50 % Discotwin) te saboteren.

DE WINNENDE FOTO SERIE EN PRIJSUITREIKING:

De winnende fotoserie (l) en de gelukkige prijswinnaar (r) neemt zijn prijs in ontvangst: Een prachtige KODAK digitale Camera. Ook namens KODAK, gefeliciteerd!

De motivatie van de Jury:
We hebben voor deze winnaar gekozen, omdat hij op het juiste moment, op de juiste plaats de foto genomen heeft. De kompositie, belichting of achtergrond hebben we minder meegeteld. We vonden het juist belangrijk om in een party-foto-wedstrijd de inhoud meer mee te laten tellen, dan de techniek. De fotograaf heeft zich al sowieso onderscheiden, door met zijn camera tot achter de DJ booth door te dringen, wat op zich al knap is. Daarnaast was hij er precies op het moment dat de beroemde DJ Jean zich ging bemoeien met de draaikunsten van de diensdoende DJ (Sanyi van de Discotwins). DJ Jean dacht ‘lollig’ te zijn, door ongevraagd via de Pioneer-CD speler te gaan ‘scratshen’, hetgeen hem niet in dank werd afgenomen, door DJ Sanyi.

Serie ipv enkele?!
Vandaar ook dat we voor de winnende foto een sequence (serie foto’s die samen een verhaal vertellen, of gebeurtenis op logische volgorde weergeven.) gekozen hebben. Neem daar nog bij, dat de kijker naar de foto’s in eerste instantie op het verkeerde been wordt gezet, omdat je als leek zou denken dat DJ Jean, achter de draaitafels staat en niet aan de publiekzijde. Kijkende naar de gehele serie, merk je dat Jean hier ‘het vervelende’ publiek is en niet andersom (voor deze keer?). Zo zie je maar weer, dat een vleugje humor niet misstaat in de echte party-fotografie!

Namens de Jury, DRS J. Undercover


***

GEHEIME DJ FANCLUB INFO:

30 July The Villa Of Dance 18.00- 00.00 2005
Private Villa / Amersfoort / Holland



(klik voor meer foto's)

After the amazing succes of C-Jay's "internet only" live performance called The Meadow Of Dance of 2004, it's now time for the folluw up, exactly one year later! Again, the performance will be broadcaste live through the internet, by specialty company Izi Services Holland.

In 2004, after only 1 day of promotions, we had more than 6000 live viewers, and even more than 8000 in the days afterwards, with people downloading the gig. This year, with 6 cameras and lots of preparations, we are expecting about 25.000 viewers or more...

6 cameras / 6 hours / 1 dj / 1 villa / 1 swimming pool / 1 sunny day....and: invitation only. beautiful women, VIP's...and you??

Just send an email why you think YOU have to be there.......this is the most exclusive event where C-Jay will be playing this year.. it doesn't get any more exclusive than this

E-mails naar dj@djfanclub.nl

***

View Guestbook
Sign Guestbook